Nytt liv

Idag blev jag plötsligt så sugen på rågsiktskakor, naggade och med hål i mitten 
Sådana jag minns från min uppväxt
Men så besviken jag blev , det finns ju inte att köpa längre, jag letade hylla upp och hylla ner.
Så det blev till att baka själv
(null)
Ska vara runda och fina men va fasiken dessa smakade precis som i min barndom
Ikväll får jag höra om de blir godkända av 
maken.
Jag fick energi i eftermiddag då jag väntade på ett provsvar och för att tiden skulle gå så såg jag till att hela tiden ha nåt att göra
Nu hade jag tur inga samtal om provsvar och då skulle det enligt läkaren bara vara bra
Men jag fick ju så mycket gjort, lagade mat för flera dagar 
Det var ju toppen att frysa in

(null)
Broccolipaj
Här hemma är det lite mera planering när det gäller matlagning då vi valt att bara äta vegetarisk eller i allafall  nästan bara vegetarisk 
Vi vill vara lite mer klimatsmarta ....och se om det påverkar hälsan 
Men nu till den viktigaste och finaste händelsen den senaste veckan....
Jag har blivit farmor till världens finaste lilla plutt, en liten Loui 

(null)
Hej världen 
Nu är både den 5 och 6 januari upptagna datum för då fyller två av mina tre barnbarn år 
Williams ord den 5 januari hoppas hoppas Loui stannar kvar i magen några timmar till så jag får den finaste presenten man kan få en liten kusin men Loui hade bråttom han ville inte vänta 💕❤️💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0