Kände mig så......



Ja blev så sugen på att göra ett blogginlägg  efter att jag läst en fin "gammal" bloggvän" hennes  nya blogg
Så många kloka ord.
Vi går mot en härlig årstid då färgerna kommer explodera och jag kommer få stor lust att fotografera då är bloggen bra
(null)


Här måste man aktivt välja om man vill gå in och läsa och titta på foton och det är bra för då bestämmer man själv
Jag har haft en rolig vecka med mycket träning och svampplock
I tisdag hängde jag på min kollega / vän till skogen.
Vi skulle ur en sväng efter jobbet.  Det blev 3 timmars härligt  strövande i en mycket avkopplande miljö och runt omkring oss hade vildsvinen gjort avtryck i naturen överallt
Vi hittade massor med svamp och det kommer även i år bli ett fantastiskt svampår gissar jag.
(null)

(null)
I år utökar jag mitt plockade och inkluderar även Karl Johan 
Trevlig Lördag




Kommentarer
Postat av: Sylvia

Vad roligt!!! Vi är ju fler ur det "gamla"gänget som tydligen är sugna på att blogga igen. Ser fram emot dina fina bilder.

2018-09-08 @ 11:57:53
URL: http://fundringar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0