Nu äntligen har vi fått en gärdesgård

Nu har vi bott här i fyra år nästan precis och det firade vi med att få en gärdesgård
Vi har tillsammans med grannarna tagit in lite anbud och till slut bestämde vi oss för en
Så äntligen en dag mailade de och sa att de skulle komma och efter två dagar så stod den där så fin och grann
(null)

Nu ör det lite grått och tråkigt men vi närmar oss med stormsteg min favoritmånad december
Jag gillar allt som har med julen att göra allt från pyssel, pynt, julgodis och julmat 
Så nu är julförberedelserna i full gång inför advent 
I år tänkte jag lära mig att baka klenäter (?) heter det så ?
Klenäterjärn köpte jag redan förra året men använde det aldrig 
 Nu måste jag frosta av frysen så julkakorna får plats 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0