En tomte föds

Jag har alltid gjort tomtar på ett sätt som jag lärde mig för massor med år sen av en florist
Hon hade kurser och jag gick flera olika kurser
Nu är jag sugen på att utveckla mig lite ...så av  vadmal, som är ett ylletyg som är typ tovat ( inte riktigt men liknande). Tyget finns i olika tjocklekar och använd bla till medeltidskläder ,  folkdräkter etc 
Nu håller jag på att göra en prototyp och det är så kul
En liten tjyvkik på hur långt jag hunnit, detta kan sluta hur som helst. 
Men man brukar säga att det inte är målet utan vägen mot målet som är det viktiga 
(null)

Tomten är en så länge inte så charmig men vi får se om den kan bli det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0