Året 2018 allra sista dag ...och den kommer aldrig åter

Året 2018 har både innehållit glädje och sorg... precis som livet går det hand och hand
Jag kommer aldrig vänja mig vid alla definitiva  avsked även  om jag vet att det aldrig går att komma undan 
Jag tänker lite extra på de som fått tagit ett sånt avsked och även på de jag tagit avsked av. ❤️💕❤️
Glädjen i allt vackert jag får uppleva genom linsen är stor. Det är som om jag ser mer av lilla när jag tittar i kameran. Att jag får uppleva mycket om och om igen
Som denna vackra morgon
(null)

Tyvärr kommer kameran lite i skymundan när jag nu skaffat en mobiltelefon som levererar fina bilder till och med  med kort skärpedjup 
(null)
Det får mina julevantar visa bevis på, bakgrunden blir suddig och föremålen lyfts fram 
Jag kommer fortsätta fotografera med min telefon men har lovat mig själv att ta med systemkameran lite oftare 
Nu är  julen snart över och tomten och bocken ska flytta in i förrådet de har lyst upp på många sätt vår jul så det känns lite sorgligt 
Men först ska de barras av så att jag nästa år kan använda samma stomme 
(null)

En glädjekälla och nåt som vi inte ångrar att vi investera i är vårat spabad. Här badas det i och för våra barnbarn är det en riktig höjdare och så har det satt lite guldkant på vardagen
Fortfarande har jag svårt att säga när det är som bäst att bada.... på kvällen när det är stjärnklart .... med barnbarnet då det skvätter, ibland riktigt ordentligt ... mitt på dagen då man kan blicka ut över havet ...eller frukostbada som en vän pratar varmt för
(null)

(null) 

(null)

Ja Hanna vi får väl bjuda på en liten bild av oss så här sista dagen detta år ..... även om man ser lite rolig ut 
Önskar er alla ett riktigt gott 2019
(null)




Kommentarer
Postat av: Sylvia Siverling

Så fint du beskriver det där med avsked. Och fina bilder tar du. Jag önskar dig ett riktigt bra och intressant år 2019!

2018-12-31 @ 12:07:07
Postat av: Fia

Så fint du skriver. Jag önskar dig ett fint 2019, med många lyckliga stunder.

2019-01-03 @ 08:57:30
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: повестки киев

Actually no matter if someone doesn't understand
afterward its up to other visitors that they will help, so here it occurs.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0