Svåra beslut att ta...

Just nu diskuterar vi här hemma om vi ska göra en förändring i våra liv. Men vi velar fram och tillbaka och ena stunden är vi så mycket för att ta ett beslut om att ändra vårt boende och i nästa sekund vill vi bara fortsätta som vi gör nu.
Ikväll ska jag sätta upp en plus sida och en minus sida så får vi se om det kan hjälpa oss att ta ett beslut.
Jag vill veta vad det bästa beslutet är.....
Jag har haft en fin eftermiddag med kameran framför (ögon) linsen och legat raklång på gräsmattan och fotograferat maskrosor. Undrar just vad grannarna tyckte när de såg mig krypa runt på alla fyra på allmäningens gräsmatta.
Men vad gör det om hundra år när allting kommer kring......
Ikväll blir det träning med syrran om jag inte ångrar mig och det är precis därför som jag bestämd tid med syrran så det blir svårt att dra sig ur.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken underbar bild!!

Att ta beslut är inte enkelt.

2012-05-08 @ 18:08:10
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Underbar bild! Hoppas ni kommer fram till något som gör er alla glada!

kramar

2012-05-08 @ 18:20:43
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Lillemor Johansson

Ja när man kommer över 50 strecket så undrar man ibland vad man sysslar med.....men som tur är så går det över snabbt:))

Jättefin bild du tagit. Kram

2012-05-10 @ 19:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0