Jaha då var det lördag morgon igen...

En hel vecka sen jag skrev sist, tiden bara rusar iväg och jag hinner inte ta tag i den och hålla kvar så den stannar upp en stund.
Den bästa tiden är ju nu maj och försommar och man har allt framför sig, ( som en klok arbetskompis brukar säga) sommmaren, semester alltså massor med härlig familjetid.
Och vad gör tiden då bara rusar iväg och man hinner bara snudda vid maj och vips är det min födelsedag ( 1juni).
Att fylla år är ju inte så viktigt längre men man gläds åt att den blir en dag som nära och kära kommer ihåg en och vill tillbringa med mig, det är guld värt.
(K och A ni har andra viktiga personer i er närhet som har denna fina dag som bemärkelsedag så ni behöver inte få dåligt samvete om ni inte kommer för det vore fara på färde om ni kunde komma till mig denna dag.)
Veckan som gått har varit fullspäckad med jobbsaker så nu får jag andas ut lite i helgen och ta nya tag för kommande veckor fram till semester är fulla med både roliga saker och måsten
Vi hade gårdsfest på jobbet i veckan som blev både trevlig och rolig. Jag är så glad i att jag har så mysiga arbetskompisar som tillsammans med barnen gör mitt jobb till "världens bästa"  och gör att jag gillar att gå till mitt jobb varje dag. Jag får så mycket skratt och glädje, små hyss förekommer varje dag.
Nu måste jsg hoppa upp ur sängen och ta vara på dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0