Vår härligt........ men det kommer väl nåt bakslag

Jag har njutit av härliga vårdagar med värme och sol, jag tycker att våren är underbar.
Mitt jobb tillåter mig att vara ute många timmar varje dag och det tycker jag är underbart man får frisk luft, blir friskare men utevistelsen gör en ocks trött och väderbiten. Men det kan jag ta ....
Igår innan jobbet var jag ute på en fot cykeltur letade vårtecken och fastnade hemma hos min syster och kröp runt i hennes rabatt. Hon hade blommor som min pappa och mamma satt då de bodde i hennes lilla "radhus" och då får blommorna en att tänka på min pappa, minnen ploppar upp en härlig känsla.
Denna helg har vi främmande makens syster  hennes barn och barnbarn är här från Holland vilket alltid är lika mysigt.
Även mitt barnbarn med föräldrar är här, det är ju mysigt för William att träffa sin syssling........Idag blir det lite fika på stan och så ska vi posta ett paket till Australien....Där William har fyra sysslingar tre killar och en liten nyfödd tjej.
I juni får vi träffa dessa och det ska bli så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0