I helgen hade vi fin besök från Holland och Sthlms söder...

Men tyvärr blev jag sjuk på söndagseftermiddagen, nån sorts mag historia och den är fortfarande i min kropp.
Hoppas jag bara blir frisk för på torsdag är det meningen att jag ska på Wallmans med mina kära arbetskompisar.
Vi får se om jag har tur.
Helgen har varit trevlig och William har varit här med sina föräldrar och från Holland var Williams syssling här med sin mamma och mormor.
Vi har ätit och druckit gott, umgåtts, pratat och haft det trevligt. Kusinerna har snackat, sysslingarna har lekt och syskonen har umgåtts.
Vädret har visat sig från sin allra bästa sida och nu när alla har åkt så blev det tyst och lite tråkigt.
Igår kväll missade jag mitt sista fotokurs tillfälle för att istället kurera mig själv  och min mage trist trist.......
Läxan hade jag gjort och fått några fina foton som jag gillade nu får jag använda dem till andra saker istället som en ny liten fotobok kanske....
Jag skulle vilja ha en fotokurs inplanerad vaje vecka året runt för jag blir så taggad att fotografera och och redigera mina foton av att träffa likasinnande. En liten fotogrupp som träffas hemma hos varandra  1 gg / månaden visar foton som man diskuterar runt fikar och lägger upp lite kommande teman, det  vore trevligt.
Här är en bild på sysslingarnas lek ( samarbete )
Gullungarna.....

Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Ohh jag tycker det vore så roligt att foxa något sånt du skiver om, skulle verkligen behövas så inte kameran blir liggandes bara!



Kan vi inte försöka få ihop något!



kramar och krya på dig!

2012-03-27 @ 17:12:37
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0