3 mars

Idag har jag tagit det lugnt här hemma plockat lite och fortsatt att försöka få ordning i mitt pysselrum. Jag vill att det ska vara fint, praktiskt och inspirerande i mitt pysselrum. Ett rum som jag kan gå in i titta runt bland tyger garner, scrappingsaker etc och bara få lust att skapa.
Jag är en pysselmänniska med ganska stora krav på att jag ska vara nöjd med det jag gör, helst vill jag att det jag gör inte ska se "hemmagjort"  eller se "billigt" ut, billigt är nog fel ord men jag hittar inget bättre
Ja ni förstår att jag ofta kastar sånt jag inte är nöjd med och det spelar ingen roll vad andra tycker om det jag gör...eller hur andra gör för det andra gör tycker jag nästan alltid är fint....
Jag vill ha dessa krav det är inget jag lider av utan mer njuter av, att det jag gör vill jag vara nöjd med till 100 % annars kan det kvitta och skulle jag spara på sånt jag inte är nöjd med då skulle jag behöva stå ut med att se det hela tiden och hitta fler och fler fel.
Låter lite konstigt men för mig är det ok.
Det är inte så att jag skapar världens finaste saker men det jag behåller är i mina ögon fint och det är det som viktigaste för att jag ska vara nöjd och om andra tycker det är mindre fint så gör det ingenting.
I min omgivning finns det människor som jag tycker är enastående på att inreda, pyssla, fotografera och skapa fina saker och de inspirerar mig varje dag.
Under tiden det var melodifestival så var jag runt här ute på nätet och försökte hitta lite tips och ideer om allt möjligt bla lite trix i photo elements och så tittade jag runt på massa fina foton som folk tar.
Vad många duktiga människor det finns och vissa foton är helt magiska jag bara drunknar i dess skönhet.
Nu har jag tagit dator och krypit ner i sängen för att avsluta dagen .....
Macromossa...
mera macromossa
och slutligen mera macromossa
Tyvärr funkar inte min fjärrutlösare till kameran så det blir till att knäppa manuellt och det gör ju viss skillnad på skärpan man liksom skakar till fast man inte tror det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0