11 mars

...redan mitten av mars, det säger bara svisch och sen har det gått några veckor.
Idag har vi haft strålande sol och jag börjar tina upp och njuter av att våren är här. Inget mer snöande nu för min del.
En cykeltur med maken och syrran blev det idag och jag flyger fram med min nya fina cykel.
Om jag får säga det själv så körde jag ifrån både maken och syrran.......tur att maken inte läser min blogg och med syster yster får jag chansa lite på att hon inte avslöjar mig.
Fotokurs läxan är gjord även om jag inte gjorde precis som läraren skrev att vi skulle göra....det får duga.
Mina modeller skulle jag prata lugna och få dem att känna sig bekväma sa min lärare men jag tror inte att jag lyckades helt men men.....
Min fotokurs är imorgon kväll och det ska bli så roligt.....hoppas nu inte man blir sjuk eller nåt.
Igår när vi var vid havet så såg jag några som åkte långfärds skridskor på isen, att de vågar jag skulle inte chansa.
Minst en av dem åkte faktiskt igenom, visserligen nästan vid land men blöt blev han i alldall. Jag har alldeles för stor respekt för havet och is så för mig blir det inget åkande av på isarna...
Ser ni precis som jag att man kan svagt se en skiftning mot grönt.....våren är på väg
Rotmos och köttkorv serverar köket här, en av min favorit rätter.

Kommentarer
Postat av: Kul att Karina

kul att din nya cyckel är så snabb

2012-03-11 @ 16:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0