Ja då var det snart måndag morgon igen....

....och jag jobbar min sista vecka innan min semester börjar.
Det är precis som min kära arbetskompis brukar säga att detta är den  bästa tiden man har hela semester framför sig och bara ha några dagar kvar att jobba...
Så nu har jag den bästa tiden........
Alla har åkt hem, till sitt och huset ekar tomt, jag gillar inte detta men så är det jag förstår det och accepterar det men men.....
Idag har vi varit hos min kära syster och hennes sambo och fikat, de bor lite på landet och så kan jag/ vi oxå få bo om vi vill men vi har så svårt att bestämma oss om vi vill löpa linan ut  och till vilket pris....
funderar funderar och funderar och jag vet att vi måste bestämma oss......
Nu ska jag fundera vidare samtidigt som jag lyssnar på Viveka Sten senaste bok I stundens hetta.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillemor Johansson

Ja fundera ni både en och två gånger på att flytta. Man får se både för och nackdelar mot varandra...det är inte lätt men jag hoppas att ert beslut blir det riktiga. Kram vännen

2012-06-28 @ 10:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0