I mitt hjärta finns flera personer och det finns plats för ännu fler men...

en av de som redan bor där är  en liten kille som gör livet lite extra bra.......
Han är modig som få och klok som en uggla och listig som en räv och glad som en speleman....
Titta här han rider redan på farliga djur fast han bara fyllt ett.
Han förstod direkt att man skulle närma sig detta djur med stor försiktighet. Så han ryckte till lite då vi skulle klappa lejonet och var väldigt försiktig då han stoppade in handen i lejonets gap....
Nu tror ni alla precis som hans mamma att jag satt denna lilla pojk på lejonet sprang tillbaka och började fota.
Men det ni inte ser är att hans "gammelFaster" AnnaKarin står gömd bakom lejonet och håller i riddarens ena ben....
Nu ska jag göra mig iordning för en liten fest med mina fina arbetskompisar....

Kommentarer
Postat av: Sylvia S

Jättefin bild. du har verkligen fått fram den skräckblandade förtjusningen hos honom.

2012-06-15 @ 17:48:19
URL: http://sylviasblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Underbart mamma!!! :))) puss

2012-06-15 @ 22:08:38
Postat av: Lillemor Johansson

En sån våghalsig liten sötnos:) Kram

2012-06-18 @ 14:17:35
Postat av: Lillemor Johansson

Trevlig Midsommar vännen! Kram Mumin

2012-06-21 @ 10:03:13
URL: http://mumin53.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0