Måndag den 2 juli

Ja då har man då sparkat igång sin semester och den började rätt bra. 
Idag inledde jag morgonen med en rask promenad men eftersom jag hade kameran med mig så fick de bli en del pausande då jag hittade nåt jag ville fotografera.
Hemma igen så åt jag min havregrynsgröt och fixade och trixade med min dator, spelade endel roliga spel inne på facebook sen höll på med lite annat smått och gott.
Efter en stund knackade svägerskan på dörren, hon kom in och vi satt och pratade lite om helgen och den stora bröllopsfesten som hon tyvärr inte kunde delta i.
Vi cyklade ner till Trosa och tog en liten lunch på Fyren, jag tog strömmingsflundra med potatismos och det smakade jättegott.
Jag passade på att göra lite ärrenden på stan sen var det dags att cykla hem och göra middag
Nu sitter jag uppkrypen i min sköna fåtölj och ser Lotta på Liseberg och här kommer jag sitta resten av kvällen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Min semester började bra den med=)

Idag hoppas jag på att få kunna sola massor, men det ligger lite envisa skyar över solen, morr morr.

Ha det gott, kram

2012-07-03 @ 10:13:31
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Lillemor Johansson

Låter skönt......njut av semestern och ta vara på dagarna. Kram kram

2012-07-04 @ 21:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0