Fredagen den 6 juli

Nu har första semesterveckan avslutats och jag är ganska nöjd över vad jag har hunnit med.
Jag hade bestämt att jag inte ville att min vecka skulle försvinna med att jag bara slöat framför datorn, vilket jag lätt skulle kunna göra då jag verkligen gillar det.
Jag ville ha lite "måsten" som jag skulle göra / uppleva så att veckan fick lite roliga minnen att ha med sig uder vinterhalvåret.
En snabb liten resume av min första vecka
  • måndag en foto och motionsrunda, lite bröllopssnack med svägerskan, lunch med svägerskan och lite stadsärrenden. Kvällen avslutade jag med Lotta på Liseberg
  • tisdag en tidig morgonpromenad. Skansen med älskade William, dottern och svärsonen det blev en heldag en väldig mysig dag. Kvällen tillbringade jag på söder tillsammans med två döttrar en systerdotter, svärsonen och ett litet barnbarn. Vi tog hem thai mat och stannade ända till elva så det blev sent i säng. Extra bonus var att sonen kom förbi på en snabbvisit och gav sin mamma en kram
  • onsdag en varm och solig dag som jag svägerskan och syster tillbringade vid havet och jag tog mitt första dopp i havet. Kvällen gick vi ut och åt 
  • torsdag mulet men varmt och denna dag tillbringade jag i trädgården med trädgårdsabete
  • fredag när jag vaknade regnade det så jag låg kvar lite längre i sängen men vid halvtio så fick det bli en promenad i spåret, svettigt men skönt. Jag hann också kika in på jobbet och önska mina arbetskompisar trevlig semester. Hemma firade jag att maken skulle gå på semester idag med våfflor med gott till. Tyvärr fick jag fira själv då dottern sov och maken jobba men jag tyckte att jag själv var ett roligt sällskap. Ikväll ska jag hjälpa maken att fira sin semesterstart.
Summa sumarum en riktigt bra vecka .....
 
 
 
Liten gullig kille som upptäcker nya och spännande saker varje dag.
 
 
 Skira vackra....
 
 
 
vita romantiska.... 
 
 
 
Ja helt underbara.... 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Låter som en jättebra vecka=)

Fortsätt njuta, stor kram

2012-07-07 @ 09:59:40
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0