22 juli

Igår var en helt okey dag en sån där dag man umgås med släkten och hjälper varandra och som sedan avslutas med en trevlig sommarfest.
Ja svägerskan sa i allafall att just dagen var trevlig, vi hjälptes åt med flyttstädning......är min svägerska lite tokig eller är det trevligt att flyttstäda ( tillsammans)
Det kanske blir så att även vi kan ordna en liten flyttstädning så svägerskan får så där trevligt fler gånger.
På kvällen ordnade min syster en grillfest hemma hos sin son, också en bra lösning då man själv bor lite trångt.
Vi hade en mysig fin kväll med god mat, kubbspel och mycket skratt. Tjejerna vann jippie! Vi är bäst....
Vi och vi, jag var bara fotograf för kubbpinnarna räckte inte men jag lovade mina medsystrar att om de behövde expert hjälp så skulle jag kunna rycka in men de fixade det ändå. Jag visste att jag kunde räkna med dem
Idag skiner solen och vi ska fixa huset städa, kasta och få hemmmet att skina.
Vi kunde äntligen sitta ute och njuta av sommaren men lite kyligt var det allt så vi virade in oss i varma filtar.
 
Tack syster och gudson för en trevlig kväll....
Ett stort tack även till  Julia för den mycket goda chokladtårtan och för att vi fick vara i er fina trädgård.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja hjälps man åt med städning blir det både roligare och går fortare=)

Ha en fin måndag, kramen

2012-07-23 @ 13:24:42
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0