26 januari

Just nu känns det som jag behöver lite mer energi och därför tog jag kameran på en fotopromenad innan jobbet idag.
Jag ville ha fina bilder på näthinnan och lite frisk luft är ju ett plus. 
Så ofta jag bara kan så försöker jag prata med mitt lilla barnbarn på facetime, alltså man ser varandra direkt i telefonen.
Det är så roligt man ser honom och han ser mig och jag kan prata direkt med honom, alltför att han inte ska glömma sin lilla mormor.
Vad gjorde man innan man hade iphone, trådlöst internet, datorer mm.....antagligen massor med nyttiga saker men vissa saker vill jag verkligen inte vara utan.
Snart är det helg och då hoppas jag att det blir sol och fina vinterdagar så jag kan vara ute och fixa lite mera endorfiner till min hjärna.
Här kommer lite foton från dagens promenad.
Så det var lite bilder från min lilla stad......

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vilka underbara bilder..jättevackra!



Ja vad gjorde man innan internet..hahaha. Jag fick ju panik när min telefon började bråka. Nu är det på väg till mobildoktorn=)



Ha en skön söndag.kramen

2012-01-29 @ 12:01:20
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Carina

Härligt fina vinterbilder!

2012-02-07 @ 10:29:06
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0