27 februari

En undran får de barn som föds på skottdagen 29 februari den dagen som deras dag alltså.... som i år, är början på deras personnummer 2012-02-29.
Lilla barnbarnet Wille har börjat få behålla lite "mat" ( majsvälling) och hans magont har minskat lite även om det fortfarande är kommer och går.... Nu idag fick han lite permission från sjukhhuset och ska få sova hemma, han har ju fått dropp under stor del av tiden där.
Nu hoppas vi att det vänder och att han piggar på sig snabbt
Idag har jag varit ute på en fotopromenad innan jag började jobba. Jag har brist på fotoideer och det ska bli så kul att börja på fotokursen nästa vecka. Jag måste få lite inspiration....
Lite foton från i morse.
Nu blir det lite tv och min sköna fåtölj

Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Vilka superfina bilder! Så himla synd att jag inte kommer kunna gå fotokursen:(



kramar

2012-02-28 @ 05:24:50
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0