Vår men riktigt blåsigt och kallt...

Idag har vi varit på utflykt till bla. havet.
Först åkte vi på en snabbvisit hos syster för att ta en liten titt på ett hus men huset blev en liten besvikelse. 
Själva huset var egentligen perfekt för oss, litet och med gott om övernattnings möjligheter för barn och barnbarn.
Ganska stor tomt med lusthus och friggebod, stor altan men det som jag tyckte saknades var ett växthus och "pool"
och kanske skulle det vara bra med en friggebo till men men man kan inte få allt.
Jag tycker också det är jobbigt med försäljning av vårt radhus, massor med okända människor som springar runt i mitt hus och kikar överallt och sen är jag ganska så bunden till vårt kryp in och gillar vårt radhus så mycket....
Vi handlade lite matsäck och åkte mot havet och det var så fint väder och solen sken så fint så länge vi satt i bilen men då vi kom fram till havet och gick ur bilen så blev det inte så skönt.
William och vi lekte en stund nere vid havet.
Sen hittade vi en vindstilla plats bakom en timmerhög och där satte vi oss och fikade.
En underbar dag med vår lilla William.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0