2 april

Idag går mina tankar till min pappa som skulle fyllt 84 år idag
Jag minns din 80 årsdag hur glad du var över alla som kom och grattade dig
Men jag minns också att du började tappa orken och att du som alltid motionerat mycket inte orkade gå på så långa promenader som du gillade
Du finns ofta i våra tankar och jag saknar dig i våra liv
Jag skulle vilja att du fått möta vårt lilla charmtroll William som ger oss så mycket glädje och lycka men jag vet att du nånstans bortom molnen kikar ner på oss och ler
Så även om du inte längre finns här nere på jorden så är denna dag din




Kommentarer
Postat av: Hanna

Fint skrivet mamma!! Vi saknar morfar!!!

2012-04-03 @ 09:09:57
Postat av: Ninni

Visst saknar man, min pappa fyllde år den 6:e April.



Klart han tittar ner genom molnen=)

Kram

2012-04-09 @ 13:39:28
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0