10 september

Idag har jag och några av mina arbetskompisar varit på lilla Jolines dop.
Ni kan inte förstå hur mycket gott det fanns att äta, ja du Annelie du är inte bara så himla go och varm utan en otrolig "bagerska".  Jag har aldrig ätit så goda kakor, tårta och andra bakverk, ja det grämer mig lite att jag inte fick ner alla kaksorterna utan fick hoppa över tre av sorterna.
Ett fint dop med söta barn och god mat och när vi gick hem fick vi ett litet paket som tack för att vi kom,  så otroligt gulligt av er. Nu har jag en liten rosa ängel som kommer att få mig att alltid minnas dig Annelie och din fina lilla familj.
Solen skiner och det är som en fin sommardag ..... jag njuter verkligen av fina septemberdagar genom att vara ute och fotografera. Imorgon ska jag fånga  morgonljuset och hoppas att jag kan komma upp i soluppgången för att ta kameran och traska ut i gryningen.

En bild på min lilla sötnos





Kommentarer
Postat av: Ninni

Jättefin bild!!



Lät som ett trevligt dop..få present när man går hem=)



Ha en sköön söndag..kramen

2011-09-11 @ 13:53:06
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0