4 oktober

Ikväll tänkte jag pricka in "golden hour" alltså timmen innan solnedgången, idag skulle den inträffa vid 17.21.
Så dottern gjorde mig sällskap och vi åkte till havet men även om solen nu lyst över oss hela eftermiddagen så blev det grått och mulet precis då vi kom fram och klockan blev 17.21.
Men vi fick en trevlig timme tillsammans och njöt av att kunna blicka utöver vattnet.
Nu får jag jaga golden hour en annan dag eller happy hour som jag envist ville kalla denna timme
Jag har en app som visar mig precis då denna magiska timme inträffar så det får bli en annan dag.
Lite foton från kvällen....


.

Även om nu det magiska ljuset uteblev så är det vackert 



Det susar i säven ....


Min underbart fina dotter sitter och njuter på  "bastubryggan" 



Nu ska jag spela lite wordfeud ses där !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0