Vår kan man någonsin tröttna på denna härliga årstid..







Idag har det blivit en hel del arbete i trädgården dels med att rensa ogräs bland annat maskrosor och dels tränat bemusklerna i gungstolen genom att putta gungstolen fram och tillbaka.
Kameran har varit med mig en stor del av eftermiddagen och det har varit roligt som vanligt Jag måste leta upp lite vatten i någon form eftersom det är temat i vår lilla fotogrupp och vi har två veckor på oss att komma på nåt roligt att fota som passar in under namnet vatten.
Än så länge har jag ingen bra ide men jag ska fundera så får vi se.
Hoppas på mycket sol imorgon fast min app på Iphonen visar regn.

Kommentarer
Postat av: Kersti

Fina bilder. Kul med fotogrupp som träffas regelbundet och roligt att ha ett tema. Svårt men kul.

2011-05-11 @ 22:41:31
URL: http://plommenad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0