Igår en fin dag med vännerna

Vi hade en roligt dag i Stockholm och när jag kom hem var benen alldeles slut de vägrade gå nåt mer under hela kvällen.
Jag köpte inte så mycket och notan blev bara några hundralappar men allra roligaste var att bara strosa runt i Stlhm tillsammans med vännerna och klämma och känna på allt fint som fanns i butikerna.
Jag kom i allafall hem med en fin jeansjacka från Vera Moda och lite saker till mitt hem.
Idag har jag jobbat i trädgården både med trädgårdsskötsel och fotografering.

Det är så vackert med vitt och jag njuter av att fotografera alla vackra blommor det blir flera hundra bilder nästan varje dag. Det är tur att det är gratis med digitla bilder och att man kan njuta av att se dem på datorn om och om igen utan att betala ett öre.

Nu skiner solen utanför fönstret men det  är lite småkyligt men jag tror ändå jag ska gå ut och njuta av ljuset.
Samla lite energi och andas in vårdofter.

Kommentarer
Postat av: Karina

...och att jag kan få njuta av dem oxå

2011-05-17 @ 19:44:14
Postat av: Junitjej

Vilka fina bilder!

2011-06-02 @ 11:43:20
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0