Världens sötaste och snabbaste löpare...

ja ni kanske inte känner honom men det gör jag och han heter Kotte ( artistnamnet ) och är snart fyra år.

Se vilket fint steg han har...


Har ni sett en stoltare kille och han har precis innan den här bilden togs sprungit 500 m.
Hans mamma Malin har också sprungit dessa 500 meter men jag kan försäkra er om att hon såg inte så här fräsch ut efter dessa meter. Tyvärr vågar jag inte lägga ut någon av bilderna på henne från minuterna efter loppet eller fotot som visar hennes tunga och inte alltför lätta steg under loppet.
Jag kände mig inte tillräckligt tränad för att springa denna minijogg men nästa år kanske jag ställer upp.
Däremot var maken och jag ute och cyklade på midsommarafton och pratade faktiskt då om att vi skulle göra vår cykelutflykt till en god vana......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0