Midsommar en sommarhögtid..

Maken och jag tänkte ut och cykla och naturligtvis får kameran följa med.....
nu har vi varit ute en stund i trädgården och njutit av den lilla täppan.

Här kommer lite foton från morgonpromenaden i trädgården ( trädgården är ungefär 300 kvadratmeter)

Den fina krukan med jordgubbsplantan i fick jag av mina kära arbetskolleger när jag fyllde år


chilifrukten som blir så himla bra


Min allra första rosknopp från rosen buskarna vid spaljen vid lekstugan


Balkonglådan vid lékstugan


Physalis det kommer hur många som helst på min planta


Denna blomma får mig att tänka på min pappa den är en liten rest i trädgården från den tiden han och mamma ägde vårt radhus. De växer som ogräs men men även ogräs är växter


Till sist en bild från min lata groda som bara ligger hela dagarna och inte gör ett dugg förutom att ligga och spruta vatten en ganska skön inställning till livet eller!!!!!

Kommentarer
Postat av: sylvia

Du har verligen blivit duktig med kameran. Tack för härliga sommarbilder.

2011-06-24 @ 16:23:22
Postat av: Junitjej

Vilka fina blomster!

2011-06-25 @ 09:27:03
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0