Andra dagen och sista dagen vi, maken och jag är själva här....

...för inatt hämtar vi Kotte och hans mamma tillika min syster vid färjan i Visby.
Idag har vi haft en solig och skön dag här på Gotland.
För oss blev det en utflyktsdag som startade i en expert affär på jakt efter ett nytt objektiv eftersom mitt andra ramlat i golvet.
Vårt försäkringsbolaget är lätta att samarbeta med jag fick helt enkelt köpa ett nytt med en liten självrisk....
men men det jag ville ha var en beställningsvara så jag får surt vänta till jag kommer hem.
Idag har vi varit på lite utflykt och kvällen avslutade vi på krogen i Lickershamn där vi åt en fin och god middag
lite bilder från kvällen...


Lickershamn vår hamn och här åt Staffan och jag en underbart god middag Jag tror att vår svärson kommer gilla matsedeln helt i hans smak.


Även om det var en liten hamn så fanns det många och endel fina båtar.


Önskar er alla en god natt själv ska Maken och jag sova till två och då ska vi hämta Kotte och Malin...

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ser underbart ut..va skönt med SOL..jag vill också ha det!!



Kram kram

2011-07-05 @ 10:44:01
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Karina

åh, så fint! Ha det så gött fortsättningsvis oxå

2011-07-05 @ 11:43:13
Postat av: Vinterhagen

Ååå det är precis som när jag och Lukas var där. En underbar kväll och en vacker solnedgång! Längtar till Gotland!

Kram!

2011-07-05 @ 12:28:25
URL: http://vinterhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0